Waarom wordt mijn tweede beelscherm niet gedetecteerd?

Ik heb één beeldscherm op de geïntegreerde videokaart aangesloten en de andere op mijn andere videokaart. Mijn computer: Dell Inspiron 580.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
gvrox
10 jaar geleden
Zijn beide videokaarten wel actief ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onboard schakelt in de regel uit als je een aparte videokaart toevoegt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het even getest op mijn eigen systeem i5 op een 1155 mobo Z77 chipset + AMD Radeon videokaart en daar gaat het vanzelf goed. Een en ander hangt vooral af van het mobo+chipset. Het moet ondersteunt worden, de mogelijkheid moet gegeven worden. Als je in je BIOS bent zal je moeten zoeken naar Northbridge en multiple monitor support iGPU.

Het beste antwoord

Vaak is het zo dat je of de onboard gpu gebruikt of een videokaart, het is dan het een of het ander. Probeer beide schermen eens op het moederbord aan te sluiten (geïntegreerde videokaart dus), als dat niet werkt sluit je ze allebei aan op je videokaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Test of het beeldscherm / kabel het wel doet