Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er staat een kruisje bij het luidspreker-icoontje op de werkbalk en mijn geluid doet het niet. kan iemand mij helpen??

Hallo,

Sinds 2 dagen doet mijn luidspreker van mijn laptop het niet meer en staat er een kruisje bij het icoontje op de werkbalk onder in beeld.
Voorheen deed de speaker het altijd goed.
Wie kan mij hier mee helpen?
Ik heb een HP pavilion g7 met windows 7 home premium.

Met vr. gr.
Martijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
20K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vaak heb je op je toetsenbord een knop zitten om je geluid op mute te zetten.
Mogelijk ben je per ongeluk hier tegenaan gekomen en is daarom het geluid uit.
Zoek naar een knop met een icoontje van een luidspreker (vaak met kruisje erdoor)
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Doe het volgende:
Of "dubbel klik" op het speaker icoontje, je krijg dan de opties aan of uit zetten.
Of Klik met rechtermuisknop op het speaker icoontje en kies voor volume instellen, nu het vinkje bij alles dempen weghalen, dan zou het moeten werken. Succces!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt er op dat je geluidskaart van je laptop niet meer goed herkent wordt. Mogelijk is dit een driver probleem.
Kijk eens bij apparaatbeheer (Eigenschappen van
"Deze computer" links op "Apparaatbeheer" klikken of je geluidskaart we ingeschakeld staat.)
Als je geluid gedempt zal staan, zal er door het luidsprekertje een z'n verboden te parkeren tekentje door moeten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding