Persoonlijk niet maar als ik de Tweakers reviews mag geloven is het geen goede winkel, zie mijn bron voor de reviews.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik, geinig bedrijf, soms in het bedrijf een beetje rommelig. Kan ook niets anders lijkt me,, dat magazijn staat helemaal vol computers en laptops. Ze doen daar niet moeilijk om effe iets voor je te regelen. Ik heb daar een laptop gekocht en ben zeer tevreden. Al koop je daar helemaal niets, dat magazijn moet je hebben gezien. dat is echt lachu. Heb ook naar de recensies van tweakers gekeken maar dat is heel oud. Het lijkt of ze het hebben overgenomen of zoiets. Ze doen ook iets met 1000ste klant of zo. Moet je maar kijken op hun site, nu 4000ste klant of zoiets. nou succes ermee