hoe kan ik meerdere geluiden op mijn pc krijgen?

als ik fruity loops gebruik en ik schakel dan naar bijvoorbeeld youtube, dan ben ik dat geluid kwijt. Terwijl ik dat wel op andere computers had en ook op mn laptop. Wat doe ik verkeerd? ik gebruik windows 7 en inboard geluidskaart.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor drivers gebruik je in FL? (F10 en dan Audio)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee fL11 met asio, maar ik heb die anderen ook geprobeerd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem lijkt mij dat FL iets moet doen als
"release asio driver in background"
Ik kan echter nergens deze instellingen binnen FL vinden.
Meeste DAW's kunnen dit namelijk...

Het beste antwoord

Kennelijk ondersteund jou onboard geluidskaart maar 1 signaal te gelijk.

Aparte geluidskaarten kunnen meerdere geluiden te gelijk aan. Welke dat zijn weet ik niet precies. Creative heeft altijd wel goede kaarten.