hoe laat ik de fan van een pc harder draaien

en noem niet speedfan want die heb ik al geprobeerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag. Speedfan werkt bij mij ook niet op de laptop.
En ik wil mijn fan juist langzamer laten werken.

Het beste antwoord

Zet cool en quiet uit in de bios.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als dit niet kan, dan heeft je moederboard deze functie niet en staat je Fan al op de hoogste stand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Speedfan is een progje. Download deze en je kunt met dat progje de snelheid van je fan instellen. Pas wel goed op, zoek op youtube naar filmpjes hoe het precies werkt of lees de handleidingen goed door!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ik zie dat je speedfan al hebt geprobeerd, maar zoek dan eens op google naar de term: ''overclocken''