Hoe weet ik doormiddel van de specificaties van videokaarten op internet welke in mijn HP d330 uT(DC579AV) kan?

Ik heb een bruine AGP bus met een tussenstukje erin.

Hewlett-Packard
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40Ghz, 2394 MHz, 1 core('s)

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik had er zowiso geen videokaart inzitten. dus kan ook niet daarvandaan zoeken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het beste is de kaart erin, na het internet gaan. Vervolgens drivermax installeren. Dan krijg je de nieuwste drivers,

Toegevoegd na 28 minuten:
Via de HP site kun je de computer invoeren en krijg jer de de juiste hardware die in je pc past, foutje drivermax
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hij vraagt wat voor kaart hij moet kopen. Hoe kan ie die nou in zijn PC stoppen?
AGP is een standaard aansluiting voor videokaarten. Met je CPU van 2.40 Ghz is er geen enkele reden waarom een videokaart niet zou werken (alleen bij heeeeele langzame computers zou dat een probleem kunnen zijn, bij jou dus niet). Waar je dus op moet letten bij de specificaties is dat het een videokaart met een AGP interface is, (en geen PCI-express) en dan hoort het te werken.

Let er nog wel even op de je huidige operating systeem de videokaart ondersteunt. (Windows 7 ondersteunt bijvoorbeeld een boel oudere apparaten niet meer omdat er geen drivers voor gemaakt worden)