Hoe haal ik de toetsen uit mijn laptop?

Ik heb een Packard Bell Easynote LS44-HR-002, ben benieuwd of die plaat boven mijn toetsen eraf kan, zodat ik het goed kan schoonmaken. En als ik de toetsen eruit haal, hoe moet ik deze terug plaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Daar zal wel niets mechanisch onder zitten maar eerder een slechte verbinding.
Het is geen toeval dat beiden het niet doen, het wel reuze toeval zijn moest net onder beide iets zitten.
Trouwens dat zijn membraan toetsen en die zouden eerder blijvend contact geven dan geen.
Dus zeker terug naar de shop en vakkundig laten nazien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal kan je gewoon een lepel of een vork er onder zetten en dan eraf halen. Maar bij een laptop kan dit moeilijk zijn. Ze kunnen breken of fout terug gezet worden. Tegenwoordig worden de toetsenborden er heel nauwkeurig door robots op gezet worden. Maar mag ik vragen waarom je ze er uit wil hebben?