Kan je een computerscherm aan je laptop verbinden?

Zodat je twee schermen hebt? en kan je dan een toetsen bord erbij doen? dus dat je zonder een echt computer kastje toch een computer hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Jahoor dat kan, je moet dan de vga kabel van je laptop naar je beeldscherm trekken.
Zo zie je dus wat je op de laptop doet op een wat groter scherm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad zoals eerder aangegeven; echter met het instellen van je tweede scherm; Beter is om niet het eerste scherm uit te schakelen. En is je tweede scherm een tv kan ook het geluid 'doorgevoerd' worden, (het is een beetje spelen met je mobiliteits centrum, bereikbaar via bureau accessoires of configuratie scherm.) Soms moet je, na instelling, de vga kabel in en uit pluggen, opdat windows de ''tv/scherm'' opmerkt. ... Zorg dus dat je desktop gegevens ALTIJD op het originele eerste scherm zicht baar blijft !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beter is om niet het eerste scherm uit te schakelen. ??Want?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar zijn meerdere reden voor; Hooft zaak is dat je altijd kunt zien wat je doet. Met het instellen van een tweede scherm, (vaak aangegeven, dan, met scherm A en scherm B), wat je je zien krijgt per scherm. Je kunt je 'desktop' scherm (met werkbalk enz.), op het ene scherm plaatsen, en b.v. het afspelen van een film op b.v. de (B)tv. Echter als de tv niet herkent wordt, (of stuk is), en je hebt je 'desktop' naar de tv gebracht, en uitgeschakeld voor het originele scherm, dan zie je volgens mij niets meer. (althans niet meer waarvoor scherm A is ingesteld.)