Ik heb twee muizen bij de computer. een ervan wil ik linkshandig maken. Hoe?

Als ik er een linkshandig maak, is de andere dat ook en omgekeerd net zo. Dus zie ik iets over het hoofd. Wat?
Het zijn beide optische muizen van Logitech, een draadloos en een via een USB poortje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (3)

Dan zal je de muis open moeten maken en de draadjes om moeten wisselen van je linker en rechter toets. Windows onthoudt gewoon je laatste instelling, die is onafhankelijk van de muis.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik snap de minnen. Ik zou zelfs zeggen dat het af te raden is je muis open te maken. Het is toch technisch gezien het enige correcte antwoord.

Hoogstens kan je een stukje code schrijven die als hij muis logitech ontdekt de instellingen naar links zet en als hij muis razer ontdekt de instellingen naar rechts zet.

De antwoorden die hieronder staan zijn echt minwaardig ze lossen het probleem namelijk niet op en komen niet verder dan waar de vrager ook al zag dat het mis ging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is echt de enige manier: Wat jij voor ogen hebt heeft de volgende uitwerking. (Muis 1 beoogd linkse muis, muis2 beoogd rechtse muis) 1. Stop m1 in pc; zet instellingen als links; haal muis uit
2. Stop m2 in pc zet instellingen als rechts; haal muis uit
3. Stop m1 in pc; concludeer dat je muis weer rechts is omdat de laatste instelling was. Als ik met mijn auto achteruit wil rijden verplaats ik mijn stuur toch ook niet naar de achterbank? Als je geen achteruit hebt zit er niks anders op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees deze thread maar: Het eerste waar iemand mee komt is: omsolderen zodat je muis hardwarematig links wordt ipv door een instelling. Precies mijn punt. Misschien als een van je muizen speciale software heeft voor de indeling van knoppen en deze settings dus NIET doorgeeft aan Windows dat je ergens komt.
Gewoon de muis aansluiten. Daarna naar apparaten. Hier kan je de muis opties veranderen. Niks open maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je dan je andere muis erin stopt heeft deze dus exact dezelfde eigenschappen als de laatste. Je snapt het probleem niet gegeven door de vrager.
Ga naar configuratiescherm en daar naar muis en daar kan je kiezen links of rechtshandig.
Dit bij XP.
Zie ook link