Weet iemand wat deze BSOD in houd?

De computer doet dit steeds, eerst tijdens gamen en Youtube filmpjes.
Een erkent monteur kan het probleem niet vinden.

Gister het systeem opnieuw geinstalleerd, na een format.
Alle drivers up-to-date.

Nu weer een BSOD, tijdens updaten...

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Toegevoegd na 3 minuten:
Tijdens windows 7 updates gebeurde dit.

Picture for question
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je zegt dat deze fout steeds gebeurd bij games en video dan zit ik toch te denken dat het videokaart geheugen defect is
de meeste BSOD fouten hebben sowieso te maken met het geheugen

Als je moederbord een ingebouwde videokaart heb kan je proberen en een andere videokaart in te bouwen.

is het al een externe videokaart kijk dan even of je deze er uit kan halen
en kijk dan of dit moederbord ook beschikt over een intern op het moederbord (met minder geheugen meestal ) ingebouwde videokaart
en probeer met deze de zaak er goed op te zetten. je games werken er misschien niet mee omdat dat toch meestal een minder kaart is
maar je kan zo tenminste checken of alles verder goed werkt
en zet er dan een andere videokaart in.
Als blijkt dat je interne videokaart defect is kan je dit dus omzeilen met een andere videokaart.
en vica versa

Het kan ook je standaard geheugen zijn probeer eventueel met een rambankje minder eens , als 1 van deze defect is dan kan je dat uitzoeken daar ze er 1 voor 1 uit te proberen.
tja en als het niet dat is dan vrees ik eigenlijk dat je moederbord onstabiel zal blijven
en problemen zal blijven opleveren.
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt toch naar een verkeerde/defecte driver, geheugenbank en/of de videokaart die defect is. Heb je al gecontroleerd of alle FANs stofvrij zijn en normaal kunnen draaien?

Andere antwoorden (1)

Schakel het loggen van minidumpbestanden eens in en laat als je het de volgende keer nog eens voor hebt het minidumpbestand eens analyseren door Debugging Tools for Windows. Het programma of de driver dat daarin als veroorzaker van het probleem wordt aangeduid dien je dan te updaten of te deïnstalleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Waar kan je die tools vinden Daki?
Windows 7 home edition 64 bit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier zou je moeten vinden wat je nodig hebt: http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg463009.aspx