Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een grote markt voor de Apple iPad, een product dat tussen laptop en smartphone inzit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik begrijp je vraag heel goed. In het verleden zijn er talloze tablet pc's en e-readers uitgekomen, en deze waren nooit een daverend succes. Ze waren namelijk niet zo functioneel; de ipad is dat naar eigen zeggen wel. De ipad kan eigenlijk alles wat een laptop ook kan, maar is een stuk kleiner, en stijlvoller.

Apple heeft hele loyale klanten. Eens een Apple, altijd een Apple, zeggen ze wel eens. Daardoor denk ik dat er een grote groep 'inovators' zijn, om in marketingtermen te spreken. Deze groep mensen zullen op de dag van tekoopstelling voor de deuren van de winkels liggen om maar direct de ipad te gaan halen. Als hij echt zo functioneel en prachtig is als verwacht, zal er snel een grote groep volgers komen, die ook een ipad willen.

Ja, de markt is groot. Er is namelijk geen vergelijkbaar alternatief. Dit maakt het een sellers-market.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja.

Is die trouwens bekendgemaakt de naam?

Het is een touch-screen computer oid. We zien meer en meer computer-achtige apparaten zoals de iphone. Grootste commentaar is meestal het formaat. De Itouch gaat daar een gat vullen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk niet dat je hier zomaar een ja of nee op kunt antwoorden, de geschiedenis zal het leren.

Mijns inziens moet dit product het hebben van het grotere scherm (wat de mobiliteit niet ten goede kan komen) en de lange levensduur van de accu (gezien de grootte van het scherm uitzonderlijk lang).

Dus mijn opinie: Los van de early adapters die op elke gadget springen niet echt een markt voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker, Apple heeft een schare trouwe fans die dit apparaat zeker gaan kopen.

Toegevoegd na 1 uur:
Om een duidelijke indruk te krijgen zie onderstaande Demo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich denk ik wel dat er een aardige markt voor is, vooral mensen die van eboeken houden is het erg handig.
De iPad is hetzelfde als de iPhone en de iPod touch, alleen dan 3x zo groot.
Dus op zich kun je er bijna alles mee als met je computer of laptop, alleen is hij dus vergeleken de iPod touch wel erg groot en lastig om mee te nemen.
Dus inderdaad de toekomst zal het uitwijzen of er een grote markt voor is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding