Is de Western Digital 2TB Elements Desktop 3.5" geschikt om aan mijn laptop te koppelen en games vanaf te spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hoi, Het ligt er een beetje aan, voor zware games (Crysis 3, Sims t/m 2, dirt) die moeten regematig veel data van de harddisk lezen, dus dat veroorzaakt wacht tijden, als je dit van een usb 2.0 disk gaat lezen. Minder zware games, maakt niet uit.
Als je nog moet kopen, kies dan een usb3.0 en usb3.0 pc kaart, dat is wel veel sneller.
Wat je ook kan doen, is al je films/fotos en andere zaken(b.v. niet geinstalleerde software) op de usb disk zetten, en je zware games op je C:disk. Zo heb je toch profet van je extra harddisk ruimte en kan je ook games spelen.
p.s. Denk ook aan je backups, met name je prive fotos en video, want altijd op 2 plekken bewaren!! Succes!!