Als ik wil portforwarden moet ik op portforward.com mijn router zoeken, ik heb een kpn experria box en die staat er niet tussen, waar valt dit onder?

Waar valt mijn kpn expedia box onder bij portforward.com

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

portwordward.com geeft meestal wereldwijde routers aan
en kpn is een nederlandse router dus vandaar kun je het er niet tussen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
KPN heeft meerdere Experia boxen uitgebracht in de afgelopen jaren, als je op de linkt klikt kijk dan als de router die je zelf hebt er tussen staat en kijk dan op port forward als je daar je router vind. Mocht je router er niet tussen staan kun je eventueel kpn contacteren om hun om verdere assistentie te vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook een KPN Experria Box, genaamd Gigaset SX551 heet. Het beste kan je even op de Box kijken en de naam opzoeken. Er is namelijk geen één soort Experria Boxen er zijn er meerdere.