Welke bijkomende kosten zijn er als is een notebook van 65 euro koop uit china?

Ik ben van plan op dx.com een notebook te kopen voor 65 euro, de verzending is gratis. wat kost invoerrecht/btw enz.. en hoe worden die afgerekent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier komen geen extra kosten bij. De notebook zal voor dit geld niet geleverd worden.
Wel ben je de 65 euro kwijt.

Het beste antwoord

Over dit bedrag wordt 21% BTW verrekent + Inklaringskosten door de vervoerder. Deze inklaringskosten zijn ongeveer 15 euro. Deze kosten moet je allebei direct bij de bezorger afrekenen. Bij UPS kun je achteraf betalen, bij de rest niet.