mijn computer valt soms uit en start weer uit zichzelf op, wat te doen hiertegen?

Hij word niet heet ofzo en ik gebruik hem vaak minimaal tijdens die momenten. ik dacht miss dat het de psu kon zijn maar misschien weten jullie meer..

Toegevoegd na 1 minuut:
de afbeelding werd niet correct toegevoegd dus hierbij de error tekst:Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA80071848F8
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\061113-17534-01.dmp
C:\Users\DnZ\AppData\Local\Temp\WER-25724-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (3)

Mogelijk een virus of ouderdom, mijn telefoon heeft last van dezelfde kwaal.
Ik denk alleen dat je met zo'n vraag beter naar een computerforum kan gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een nieuwe gaming pc met een gloednieuwe ssd ( 1 week oud)
In de reactie las ik dat hij een week oud is. Dan is het heel simpel, terug naar de winkel. Zolang je hem niet hebt opengemaakt, moeten zij het zonder mokken repareren.

Wat ik gok, is dat ze de processor niet goed hebben geïnstalleerd... Bijvoorbeeld vergeten koelpasta aan te brengen. De processor wordt dan gloeiend heet, maar aan de kast voelt het dan niet zo heet... maar zoals ik zei, niet zelf klooien, gewoon de garantie opeisen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de pc nieuw is niet open maken dan vervalt de garantie.

Maar let wel op een softwareprobleem is geen garantie.
Als je een blauw scherm krijg duidt dat meestal op een software conflict, maw de computer kan de hoeveelheid data niet verwerken en loopt vast of 2 programma's willen dezelfde geheugenplaats gebruiken, ook kan de oorzaak zijn dat de geheugensims kapot zijn. (dat zou wel garantie zijn)

Als de cpu te warm zou worden dan springt de pc spontaan op zwart (geen blauwscherm) en start vaak opnieuw op.

Als dit gebeurt kan je eens proberen om de laptop iets meer lucht aan de onderzijde te geven of als het een desktop is, bij de lucht openingen een ventilator te plaatsen. Als de pc nu langer blijft draaien Is het een koel probleem en moet je terug naar de winkel

Maar maakt de pc nooit open onder garantie, je garantie is dan weg!!

Succes