Er is geen enkele optie om je wachtwoord terug te halen.
Wat je kunt doen is HP support benaderen met dit probleem. Zij kunnen je helpen.
Er is nog een andere mogelijkheid, maar daar moet je handig voor zijn.
Vervang de BIOS-chip. Ga naar Ebay.com en zoek naar "HP ProBook 650 G1 bios no password".
Voor ca € 25 heb je een nieuw chipje, die moet je dan zelf uitwisselen.
escape
6 jaar geleden
macuser2000
6 jaar geleden
heb met hp gebeld, en zij hebben me een programmaatje toegestuurd waarmee ik de boel naar fabrieksinstellingen kon krijgen
macuser2000
6 jaar geleden
dus jou antwoord klopt

Andere antwoorden (1)

Reset de Bios of eigenlijk UEFI:
- stekker uit het stopcontact; zet de stroom uit.
- maak de kast open
- zoek het batterijtje op (een klein rond geval, dat vast zit met een lipje; je ziet en plusje dan bijvoorbeeld CR2032 )
- ligt het lipje voorzichtig op en maak het batterijtje los
- ga koffie drinken en maak dan het batterijtje weer vast
- start op en de PC start alsof het de eerste keer is
- geef een nieuw password en stel de Bios weer in (en raak dit password niet opnieuw kwijt, want dan moet alles weer opnieuw)
- kast dicht, klaar.

Toegevoegd na 2 dagen:
Mijn antwoord deugt niet. Op YouTube zag ik dat het een ramp is om deze moderne HP open te maken. Niet doen dus. Sorry.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Het is een laptop. Je doet of het appeltje-eitje is, maar een laptop openen en de batterij vinden is vaak wat listiger. Het lijkt of je denkt aan een desktop. https://support.hp.com/us-en/product/hp-probook-640-g2-notebook-pc/8430730/document/c05324185 In het filmpje laat men ook een andere batterij zien dan een CR2032 (misschien zit er wel een 1 in de behuizing). En ja het is een 640 g2 voor een 650 g1 zal een zelfde iets gelden.