Waarom krijg ik geen beeld op mijn tv?

Ik heb gisteren een nieuwe tv gekocht met hdmi aansluitingen. Ik had deze gekocht met de bedoeling dat die als alles kan werken: als tv, als monitor voor mijn laptop, als game-tv etc. Maar nou pakt mijn tv mijn laptop niet met hdmi. Heb andere kabels geprobeerd, kabel op andere apparaten waar die het dan wel wij deed, andere poorten. Op een andere tv doet hij het wel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Soms moet je de ingangpoort van de hdmi bij de tv instellingen apart aanzetten. Ik zelf heb bij mijn tv 4 hdmi poorten , maar moet voor elk apart dat hier op aangesloten is elke keer de juiste poort instellen. Als de tv dus bijvoorbeeld op hdmi 3 staat ingesteld ( computer bij mij ) en ik wil tv kijken zal ik geen beeld krijgen omdat het tv-signaal bij mij via hdmi 1 binnenkomt.
Ik vermoed dat je het bij de tv-instellingen moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apart moet natuurlijk apparaat zijn.