ik heb mijn dvd aan de bovenkant beplakt met plakband (ongeveer 4 lagen normaal plakband) kan er iets kapot gaan van de lezer?

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik heb het serial code op geplakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, er kan zeker iets kapot gaan.
De plakband kan loslaten en in de lade terecht komen. Ook onbalans op de schijf kan defecten veroorzaken.

Je kunt het beste het serial nummer met een cd pen op het schijfje zetten.