Kan deze computer Far Cry 3 aan op max settings?

Ik ga een pc kopen met de volgende hardware:

Processor: AMD FX-6100
Videokaart: Sapphire HD 7850
Intern geheugen (RAM): Corsair Vengeance 8GB-1600MHz
Moederbord: ASRock 970 Extreme3
Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W
Behuizing: Zalman Z9 Plus
Hard Disk: WD Caviar Blue 1TB
Optische Drive: Samsung SH-224BB

Toegevoegd na 1 uur:
En past dit eigenlijk allemaal bij elkaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.gamersnet.nl/nieuws/201209/systeemeisen_far_cry_3_onthuld/
redhouse
11 jaar geleden
De HD7850 zorgt er voor dat je het spel prima kunt spelen
redhouse
11 jaar geleden
Tussen de 40 /75 zegt mijn zoon.
Beest van een kaart , raad aan de OC versie tenemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denkt u dat er niet meer uit kan worden gehaald als ik hem zelf ga overclocken? Ik ga waarschijnlijk voor de Zalman Z9 plus behuizing die fantastisch gekoeld wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat echt niet boven de 40fps uitkomen als je maxed out gaat. http://nl.hardware.info/reviews/3667/3/gpu-benchmarks-far-cry-3-inclusief-5760x1080!-1920x1080
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar de pc bestaat nog niet :). Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen.

Het beste antwoord

De HD7850 is niet snel genoeg om Farcry 3 te spelen op max settings.

Het systeempje past verder wel op elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De HD7850 zorgt er voor dat je het spel prima kunt spelen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel FPS denk je dat ik kan halen als het spel maxed out is?
Ik kende de grafische kaart niet maar na even snel kijken heeft die 1 of 2GB geheugen. Dat is niet zo belachelijk veel, dus ik denk niet dat je de 60fps haalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga voor de Sapphire 2GB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
Als je een videokaart alleen op het geheugen beoordeelt weet je niet waar je over praat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Benchmarks zeggen dat het een van de beste videokaarten is. videocardbenchmark.net zowiezo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter zijn: Radeon 7870
6970 GTX 670
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, vooral over de gtx680 heb ik veel goeds gehoord. Ik focus echter altijd als eerste op de hoeveelheid geheugen, en daarna pas kies ik de snelste daaruit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan weet je dus niet waar je het over hebt. De hoeveelheid geheugen zegt gezien de kracht van de cores op dit moment vooral iets over de resolutie waarop je iets kan spelen. Als je op één monitor speelt (waarschijnlijk 1080p) is 1 GB genoeg, en ga je het verschil tussen 1 GB en 2 GB amper merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"en daarna pas kies ik de snelste daaruit." Dat is echt de omgedraaide volgorde. Je kijkt EERST naar de chip en dan (als de keuze er is) kies je voor de 1 of 2GB variant (bijv.). Er zijn complete crapkaarten met 2GB geheugen uitgerust, er zijn goeie kaarten met 1GB.
Top specs, werken zeker goed...

Vertrouw niet alleen op ons :P
kijk ook op:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
hele goede site, is mij aangeraden door de game mania