Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds gisteren "klikt" mijn muis ineens dubbel, hoe kan dat, en wat doe ik er tegen?

Als ik een mailtje aanklik in mijn mailbox open hij die alsof ik er dubbel op geklikt heb. Is ik het mailtje dan weg klik met het rode kruisje, sluit hij de hele mail af omdat hij dubbel klikt, dus dan is het mailtje weg, en gaat hij door naar het rode kruisje van outlook.

Ik begrijp niet hoe dit kan. Ik heb een Logitech G500 muis, net een jaar oud.

Ik heb gister een verwisselbare hardeschijf aan de PC gehad...die het niet deed. Ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben.

De muis op een andere USB zetten werkt niet. Probleem blijft gewoon.

Iemand suggesties?

Of is het zoals ik zelf altijd zeg: "Hij is kapot."?

Toegevoegd na 48 seconden:
P.S. Dit bubbel klikken gebeurd bij alles, websites, programma's etc etc.

11 jaar geleden
in: Hardware
11.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet even naar je control panel, naar muis opties en daar de dubbelklik snelheid verlagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord, ik heb dat nu net gedaan eens kijken of het verschil maakt. Als dit helpt vind ik het wel raar, omdat ik het probleem nooit eerder gehad heb.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nou Freek, dit heeft inderdaad het probleem opgelost. Dus dat is in ieder geval een plus :-) Alleen snap ik dus nog steeds niet, waardoor dit probleem is ontstaan. Niemand heeft de instellingen gewijzigd. Raar hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dat is Windows... en bovendien heb je slechts 2 soorten computers: een computer die gecrashed IS, en een computer die GAAT crashen!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nou ik mag hopen dat dit laatste nog even op zich laat wachten :-O Hij is net anderhalf jaar lol. Zelf samen gesteld, was een hoop geld. Hij gaat ongetwijfeld crashen, maar als het even kan heb ik liever dat hij daar nog een jaar of 5 mee wacht haha
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Overigens, ik ben het niet met je eens, je hebt namelijk 3 soorten computers: 1. Een computer die gecrasht IS.
2. Een computer die GAAT crashen.
3. Een HP, de op voorhand al een kansloze zaak computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds wanneer is een HelP een computer? Vlgs mij is dat een abacus!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Het was het beste antwoord, maar uiteindelijk bleek de muis toch defect te zijn. Door jouw optie was het probleem 1 dag verholpen, en toen begon het weer. De muis is nu weg voor reparatie, zat nog garantie op.

Andere antwoorden (1)

Als het niet aan de kliksnelheid ligt kijk dan even of "enkel klikken" toevallig aangevinkt staat. Deze optie zorgt ervoor dat je niet hoeft te dubbel klikken en dat een enkele klik voldoende is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding