Maakt het uit of ik een videokaart kies met GDDR5 terwijl mijn moederbord geheugenbankjes heeft met DDR2? Ik heb een core 2 duo processor erin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
4.3K

Antwoorden (1)

Een videokaart staat los van je systeem ddr geheugen.

We praten hier over 'GDDR5' (= 'Graphics Double Data Rate, version 5')
om precies te zijn. Wat voor geheugen er op de videokaart staat,
is niet spannend voor uw moederbord. Als de – nieuwere en snellere –
grafische kaart in een insteekslot op uw moederbord past,
dan is alles in één keer geregeld. U moet weten dat de videokaart de toegang
tot dat (G)DDR5-geheugen helemaal zelfstandig regelt, waarbij het
moederbord slechts (...) tegen dat insteekslot praat.
Check wel de eisen die de door u gewenste videokaart stelt aan het
insteekslot!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Wat doe
jij precies met enters? want
het ziet
er een beetje vreemd uit zo. Oh ja check ook altijd bij een nieuwe videokaart of je voeding wel krachtig genoeg is. Anders krijg je steeds een uitvallende PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha sorry tomaat ik had dit inderdaad iets netter kunnen neerzetten....... maar oke de boodschap komt wel aan.