Hoe kan ik bij een HP Pavilion dv6 laptop "FN" uitzetten?

Ik heb een HP Pavilion dv6,
En daar wil ik de "FN" knopje van uitzetten.
Bij mijn vorige laptop als je op F1, F2, ETC. drukte deed die gwn de F1 F2... Pakken. maar bij mijn nieuwe laptop pakt hij de andere dingen.

Dus bijv.
met mijn oude laptop, als ik op F5 druk vernieuwd het de pagina
Maar als ik F5 wil gebruiken op mijn laptop moet ik eerst FN ingedrukt houden endan pas op F5 drukken..

Weet iemand iets om dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat zou als volgt moeten kunnen, zie bron:

Zet de computer aan
Druk tijdens het opstarten op Esc voor het opstart menu
Druk op F10 om de BIOS instellingen te wijzigen
Klik op het rechterpijltje tot je bij 'System Configuration' bent
Klik op het pijltje naar onderen tot je bij 'Action keys mode' bent
Klik op F5 om de waarde te wijzigen naar Disabled.
Klik op F10 om de wijzigingen op te slaan en de computer op te starten.