Kan mijn voeding de sapphire radeon hd 7770 oc aan?

De videokaart heeft 500 watt nodig en mijn voeding levert maar 400 watt. Moet ik nu een nieuwe voeding kopen en welke?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal is die waarde ruim. Je videokaart heeft sowieso geen 500 watt nodig, die 500 of 400 watt is voor het complete systeem. Omdat een videokaart fabrikant niet weet wat jij nog meer in je systeem hebt zitten (zware CPU, 10 HDD's, etc) geven ze een getal wat altijd veilig zal zijn. Ik heb met een zwaardere kaart nog geen 500 watt getrokken (gemeten met watt meter). Dus het kan gewoon dat het lukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok gelukkig, videokaart vind ik al duur genoeg.

Antwoorden (1)

De sapphire radeon hd 7770 OC gebruikt absoluut geen 500 watt. Hij gebruikt slechts 80 watt. Ik kan helaas geen antwoord geven op deze vraag, omdat ik niet weet wat uw systeem is, en welke voeding u nu gebruikt etc.