kan een NVIDIA GeForce GT 550M het werk aan van een GeForce 610M?

Ik wil een nieuwe laptop kopen en vond een laptop met deze videokaart (de 550M), in mijn oude laptop was de videokaart goed genoeg voor de dingen die ik wilde doen, kan de 550M dit evenaren?

Samenvatting:
Kan de GeForce GT 550M het werk aan van een Geforce 610M aan, of is hij zelfs beter?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je extra info nodig hebt over de 2:
550M: http://www.geforce.com/hardware/notebook-gpus/geforce-gt-550m/specifications
610M: http://www.geforce.com/hardware/notebook-gpus/geforce-610m/specifications

En misschien nog een vraag, waar moet ik eigenlijk naar kijken?
Naar het Type, de technologie die erin is verwerkt (Direct X11 etc.), de Mhz of iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een 610M is een nieuwere maar zwakkere kaart dan de 550M, de laptop die je gaat kopen is dus ouder maar beter voor gaming.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik hiermee dus wel dezelfde games spelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter, zelfs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aantal Core, Memory bandwith, alles is beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi =)

Het beste antwoord

Je hebt kans dat de 550 beter presteert dan de 610 omdat de 610 een budget kaart is van de 600 serie en de 550 is een midrange kaart, veel mensen maken de fout dat ze denken dat een hoger nummer automatisch beter is. benchmarks van de 550 komen vele malen beter uit als de 610