een vraag over toetsenbordverlichting van mijn Dell XPS17 laptop. wie kan mij helpen?

Hallo,

ik heb een laptop gekocht bij Dell, ik heb daarbij niet aangegeven dat ik er toetsenbordverlichting bij wou. Dit is niet het probleem maar als je onder de toetsen kijkt zie je led'jes zitten.
als ik op mijn computer zoek naar opties hierover, zegt hij iets van dat er geen stuurprogramma's zijn. is het mogelijk om mijn achtergrondverlichting toch te laten werken?

dat zou wel leuk zijn!

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er geen aan/uit toets op het toetsenbord?

Antwoorden (1)

Volgens mij moet die gewoon branden als je de laptop aanzet.
Mogelijk dat niet alles (juist) is aangesloten?
In bron een filmpje over vervangen van toetsenbord met een verlichte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik Heb gekozen voor een laptop ZONDER TOETSENBORDVERLICHTING. Toch zitten er led lampjes onder de toetsen. Mijn vraag is is er een manier om deze toch te gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En mijn antwoord is:
Controleer of deze wel goed is aangesloten.
Als het een toetsenbord MET led lampjes is HEB je dus een toetsenbord met verlichting. Alleen hij doet het niet. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er ledlampjes opzitten heb je een laptop MET TOETSENBORDVERLICHTING.