Waarom heb ik een echo in mijn headset?

Ik hier hier eigenlijk nooit last van gehad, ik heb sinds kort een Razer Kraken gekocht en nu loopt het geluid dat ik hoor via de headset ook door de microfoon, dus mensen waarmee ik Skype hebben er last van, hoe los ik dit op? (Ik heb het probleem ook met andere programma's zoals TeamSpeak)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
9.8K
capthavoc
11 jaar geleden
is het rondzingen zoals geluid dat uit je boxen komt weer wordt opgevangen in je mic ?
heb je zowel boxen als headset tegelijk aan misschien ? of is het echt dat je mic als box geluid maakt ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee welk besturing systeem je hebt maar kijk eens bij
"Geluid" > "opnemen" of je daar ook iets anders (Stereo mix bijvoorbeeld?) aan hebt staan naast je microfoon. Zet dat uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@capthavoc: Nee ik heb geen boxen
@Moordigger: Geen verschil
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi RicardoG net even die set (wat een naam zeg :)) opgezocht.
Heeft die 1 aansluit jack? (Plug)
En heeft je PC er 1 voor microfoon en 1 voor hoofdtelefoon?
Zo ja, dan heb je deze splitter nodig:
http://assets.razerzone.com/eeimages/products/295/razer-audiomic-splitter-adapter-for-the-razer-electra-gallery-2.png
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik heb gewoon 2 3,5 mm jacks

Antwoorden (1)

als het goed is moet je alleen een vinkje uit zetten
ga naar configuratiescherm > geluid. ga daarna naar het tabblad opnemen. select de microfoon die gebruikt word. klik op eigenschappen. klik daarna op het tabblad luisteren het haal het vinkje weg bij "naar dit apparaat luister"
dan zou het probleem opgelost moeten zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt het niet goed begrepen denk ik, andere mensen horen precies hetzelfde als wat ik op mijn computer hoor, zoals filmpjes, muziek en games. Ik hoor mezelf niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En? Heb je bij dat eerste scherm (Opnemen) meer aangevinkt dan alleen je microfoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik windows xp en daar is die keuze niet bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens in je mixer instellingen (rechte muis op speakertje) in XP.
Bij opties kun je opname kiezen en dan zorgen dat daar alleen de microfoon is aangevinkt.
http://www.genesisradio.com.au/yt1dl/pics/MIXER_PLAY.PNG
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
laatje van de (engels) opname mixer van XP.
http://www.overwolf.com/images/WindowsXPMixer.png
In iedergeval stereo mix muten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, die laatste deed het hem