Hoe haal ik verdwenen foto's terug?

In 2001 heb ik een scheepsmodel van de Bounty gemaakt.
Tijdens de bouw heb ik foto's gemaakt van de vorderingen en na afloop deze op een cd gezet.
Laatst wilde ik die weer een terugzien, maar de computer reageerde niet toen ik de cd in de computer deed.
Weet iemand daar iets op?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Dit kan zóveel verschillende oorzaken hebben...
Het beste kun je er fysiek iemand bij halen. Of... Je geeft een veel uitgebreider verhaal wat er aan de hand is ? Welke foutmeldingen verschijnen er wanneer ? Doet de CD het in een andere PC wel ? Heeft 'ie het eerder wel gedaan enz...
SimonV
7 jaar geleden
De computer reageert wel bij een andere cd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
15 jaar oud... is wel vrij lang...!

Antwoorden (1)

Foto's op een cd zetten was in 2001 heel gebruikelijk, we hadden toen nog een vast vertrouwen in dit opslagmedium.
Helaas is de werkelijkheid anders, cd's doen het na een tijdje niet meer.
Wat je kunt proberen is roadkil, een app die fouten negeert en de cd toch nog toonbaar kan maken.