Hoe kan het dat ik geen geluid krijg uit mijn laptop, terwijl hij het met speakers wel doet?

Heb een Windows 7 laptop, geluid doet het niet, heb systeemherstel al geprobeerd maar verhelpt probleem niet. Als ik op het luidsprekertje rechtsonder klik en dan kijk of er geluid uit komt zegt ie van wel, maar er komt geen geluid. Windows geeft overal aan dat het prima werkt. Het geluid werkt overigens wel met speakertjes eraan, maar ik moet reizen met de laptop dus speakers zijn zeer onhandig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
14.2K

Antwoorden (2)

Het kan goed mogelijk zijn dat de output op digital staat, dan komt er geen geluid voor je oortelefoon uit, en anders zou je de oortelefoon even moeten aankoppelen, en dan rechtermuisknop, eigenschappen, afspeelapparaten, koptelefoon, niveaus
Misschien staat daar het geluidsniveau laag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik met r-muisknop op het luidsprekertje in je taakbalk. Klik op 'audio devices'. Zorg dat 'build-in speakers' op enabled staat. Volg je dit niet, laat het ff weten ;)