Hoe stel ik mijn printer in zodat de "laatste pagina" onder ligt?

Bij mijn vorige printer, kwam het document in "volgorde" uit de printer. Als eerste werd de laatste pagina geprint, als laatste de eerste pagina en dus lag deze bovenop. Nu is dit mijn printer precies andersom. Ik vraag me af hoe ik dit aanpas. (ligt dit aan mijn tekstverwerker of aan de printer?)

Canon MG3100 (PIXMA)
Tekstverwerken: Microsoft office 2010

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
10.6K

Het beste antwoord

Het staat in de printerdefinities. Ik heb een andere Canonsoort, dus ik weet niet of waar het bij mij staat het ook bij jou zit. Maar het gaat bij deze als volgt: bij de Eigenschappen van de printer ga je naar Voorkeursinstellingen, en daar staat onder 'Extra functies' de mogelijkheid 'Vanaf de laatste pagina afdrukken' aan te vinken. Klik dan op Toepassen en OK.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik heb het gevonden. (nog niet getest, maar het zal wel werken!)

Andere antwoorden (2)

Het ligt aan de printen aangezien office 2010 het standaard goed doet. probeer eens in een document de toetsencombinatie control+p uit en druk op opties
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet de functie Sorteren.
Dat kan je, in jou geval, waarschijnlijk op je printer instellen.
En ook in Office, maar omdat je een andere printer gebruikt lijkt dat me onmogelijk.
Maar die functie staat bij veel moderne printers standaard ingeschakeld. Ook bij jou printer, waarschijnlijk.