Kun je opgenomen tv-programma’s van de tv tuner/harddiskrecorder van KPN interactieve tv via de USB achterop kopiëren naar iPod of Windows-7 laptop?

Dit kan handig zijn als je weg van huis op je iPad/iPod of Windows-laptop deze opgenomen tv-programma's zou kunnen bekijken. Het lijkt er echter op dat de USB achterop de kpn interactieve tv tuner/harddiskrecorder weinig tot zeer niks doet als je deze verbindt met je Windows-laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

U kunt de usb poort op de Kpn interactieve tv decoder niet gebruiken.
Deze zijn door KPN uitgeschakeld en hebben geen functie.

Dus het is niet mogelijk via deze weg opgenomen tv programma's op uw draagbare apparaten te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. M.vr.gr. Niels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan niet, deze aansluiting is waarschijnlijk voor het aansluiten van een USB-stick om bestanden vanaf te spelen, dus niet om verbinding naar andere apparaten te leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie; ik zal nog eens met een stick proberen, maar een aangekoppelde laptop ziet niks; lijkt er inderdaad op dat-ie geen functie heeft. M.vr.gr. Niels