Hoe moet ik van een 3 pin power led en 2 pin maken?

Voor mijn computer heb ik een acer m3641 moederbord(4006273RMSI NVIDIA MCP73PV) in een cooler master stacker 830 gedaan. Alleen volgens de handleiding(http://support.gateway.com/s/MOTHERBD/MSI/4006273R/4006273Rmvr14.shtml) is de power led maar 2 pin's en mijn stekkertje in de cooler master kast is 3 pins(middelste is ongebruikt) Hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het stekkertje met een klein tangetje doorknippen en dan de twee buitenste gebruiken.
Kijk wel wat de plus (+) en de min (-) is, als dit niet te zien is dan gewoon proberen.
Als het ledje niet brand dan de stekertje omwisselen.