Hoofdtelefoon ingang van mn macbook doet het niet als ik de mac op windows draai

Ik heb een macbook pro en heb er windows opgezet om spellen te spelen, als ik nu een headset in de minijack port doe dan gebeurt er niks en hoor ik de muziek nog uit de boxen komen, als ik op ios van de mac zit doet hij het wel. Kan iemand zeggen hoe ik het probleem kan verhelpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gebruik je Parallels desktop of bootcamp? je moet de driver installeren voor bootcamp, voor Parallels desktop moet hij even zelf configureren en jij kan de configuratie checken in de instellingen van Parallels.

Je moet er gewoon geen windows opdraaien, macbook is voor IOS en niet voor windows :)

Ik weet niet of dit bij Windows gaat, maar je kunt eens kijken bij de instellingen naar geluid of iets wat daar op lijkt. Ga dan naar output en selecteer je headset. Ik had ditzelfde probleem op mijn Macbook. Ik had een USB-headset (ik speelde gewoon in OS X) en toen moest ik eerst dat instellen bij de geluidsinstellingen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100