Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoofdtelefoon ingang van mn macbook doet het niet als ik de mac op windows draai

Ik heb een macbook pro en heb er windows opgezet om spellen te spelen, als ik nu een headset in de minijack port doe dan gebeurt er niks en hoor ik de muziek nog uit de boxen komen, als ik op ios van de mac zit doet hij het wel. Kan iemand zeggen hoe ik het probleem kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
455

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gebruik je Parallels desktop of bootcamp? je moet de driver installeren voor bootcamp, voor Parallels desktop moet hij even zelf configureren en jij kan de configuratie checken in de instellingen van Parallels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet er gewoon geen windows opdraaien, macbook is voor IOS en niet voor windows :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Ten eerste draaien Macbooks niet op iOS, maar op OS X Snow Leopard/Lion/Mountain Lion etc. Ten tweede, er was ooit eens een onderzoek gedaan naar de vraag waar Windows het stabielste op draaide. Je raadt het al, een Mac. Windows loopt prima op een Macbook. Ik heb het zelf ook.
Ik weet niet of dit bij Windows gaat, maar je kunt eens kijken bij de instellingen naar geluid of iets wat daar op lijkt. Ga dan naar output en selecteer je headset. Ik had ditzelfde probleem op mijn Macbook. Ik had een USB-headset (ik speelde gewoon in OS X) en toen moest ik eerst dat instellen bij de geluidsinstellingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding