Geachte Forumleden van GV, wie kan mij helpen, is het mogelijk om 2 monitoren te draaien op een medion MD 8342 ?

Het is namelijk zo dat op deze computer slechts 1 VGA en 1 HDMI aansluiting aanwezig zijn ! Mijn moeder is zeer bijziend en kan onmogelijk werken met één monitor !
Wie kan mij zeggen of Medion of een ander merk beschik ken over 2 VGA aansluitingen, zodat de mogelijkheid bestaat om 2 monitoren tegelijkertijd te connecteren op haar pc, wie kan er mij helpen ??

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je 1 VGA en 1 HDMI aansluiting hebt op de pc, kun je 2 schermen aansluiten. Zo heb ik het zelf ook. Hoofdscherm is met HDMI kabel, 2de scherm is met de VGA kabel. Ik merk geen verschil in beeldkwaliteit.

Toegevoegd na 1 minuut:
De meeste nieuwe pc schermen hebben HDMI aansluiting. Sommige hebben zelfs beide aansluitmogelijkheden. Informeer anders eens bij een electronica winkel.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook verloopstekkertjes voor, en die werken prima.
Kimath
13 jaar geleden
Verloopstekkertje kan inderdaad ook, maar kon daar zo snel geen link van vinden :)

Andere antwoorden (1)

als ze zeer bijziend is kan je ook een flink groter scherm kopen. ( of je sluit met HDMI de boel aan op een tv )
win XP heeft standaard instellingen voor slecht zienden.

antwoord op je vraag: ja hoor dat kan. neem een scherm met HDMI aansluiting (of neem een verloopstukje naar VGA ) en sluit hier een 2e monitor op aan.