Kan de MSI Radeon HD7770 1GB in mijn pc?

Ik ben op zoek naar een videokaart die games als BF3, Max Payne 3, Assassins Creed 3 enz. op very high kan spelen, en ben bij deze kaart uitgekomen. Hoe weet ik of deze in mijn pc past en of dit genoeg is voor alle games of dat ik nog meer onderdelen moet aanschaffen.

Gr,
Stefan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je moet even bekijken of je een PCI-E 3.0 slot hebt, en of je voeding sterk genoeg is om de kaart ook van genoeg spanning te voorzien. Als je dat hebt (en waarom niet, als je computer een beetje nieuw is) dan gaat het zeker werken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, denk dat ik deze dan maar koop=) Bedankt voor de reactie!