Ja dat moet gewoon lukken, er zit een 6+2pins PCIe aansluiting op, die moet je wel aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dankjewel, er staat op coolblue dat hij 2x6 nodig heeft en de MS-TECH heeft maar 1x6+2?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wacht even
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps ja, hij moet 2x6pins hebben niet 6+2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.mercateo.nl/p/967-JZZU0C/Club_TWO_4PIN_MOLEX_TO_6_PIN_PCI_E.html?showSimplePage=NO&ViewName=live_nl~showGrossColumn&utm_source=product-search&utm_medium=web&utm_campaign=Sonstige#club-3d-club-two-4pin-molex-to-6-pin-pci-e-club-3d-cac-2x4-6p-8717249407928 Dit kan het probleem oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt! Dus dan kan het wel?