Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het de moeite waard om nieuw werkgeheugen te kopen voor mijn Minecraft server?

Mijn server heeft nu 2 GB werkgeheugen, en ik kan voor €55 4 GB kopen.
De server heeft nu vaak lag en crasht vaak, is het de moeite waard om dit te kopen?

Het gaat om DDR2 geheugen.

Toegevoegd na 13 uur:
En weet iemand waar ik goedkoop DDR2 gehugen kan kopen, bij de MyCom kost 4GB 55 euro.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb nu dit als goedkoopste gevonden:
http://www.centralpoint.nl/geheugenmodules/g~skill/4gb-ddr2-1333-ripjawsx-art-f3-10666cl7d-4gbxh-num-661471/?utm_source=google&utm_medium=click&utm_campaign=googleproductsearch
Zou dit wat zijn?

Toegevoegd na 13 uur:
Mobo is trouwens Asus M2N-E

11 jaar geleden
in: Hardware
963

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Minecraft lijkt een simpel en licht spel maar het is een ontzettend zwaar spel. Met 2 GB Ram en een Minecraft server kom je niet ver. Ik weet bijna zeker dat de extra RAM de oplossing zal bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
peterjbruins
11 jaar geleden
Ja, hij is ook vaak Out Of Memory...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is je antwoord :P

Andere antwoorden (1)

Als je vaak lag hebt, ligt dat waarschijnlijk niet aan het werkgeheugen maar aan de verbinding. dus wat dat betreft zal ik niet veel nut hebben. dat ie crasht kan echter wel zijn omdat er niet genoeg werkgeheugen vrij is, dus wat dat betreft wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding