kan mijn computer de HD 7870 aan?

Hallo,

Kan mijn computer met de volgende specs de AMD RADEON HD 7870 aan?

Intel Pentium E5800 @ 3.20GHz (processor)
Wolfdale 45nm Technologie

4,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 398MHz (Wordt waarschijnlijk geüpgraded naar 8 GB (RAM)

Acer Extensa E470 (Moederbord)

977GB Seagate ST31000524AS (RAID) (harde schijf)

Reageer snel aub

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
11 jaar geleden
kan je in je documentatie iets terug vinden van pci expres 16X slot ?
dan lijkt het me geen probleem
ik zie er 2 dus dat is wel aardig uptodate lijkt me
maar je moet idd je RAM naar 8gig upgraden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar je moet idd je RAM naar 8gig upgraden WANT? MOET? We weten niet of de PCI-e sloten x16 zijn en je weet ook niet of de voeding krachtig genoeg is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat dit niet 1-2-3 gaat werken, een 7870 heeft ook nog extra voedings stekker nodig, die zal ook niet aanwezig zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft een PCI Express 16x slot.
Maar het heeft maar een 250 watt voeding. Maar als ik een nieuwe voeding koop van 500 watt, en 4 gb ram erbij.
Is het dat mogelijk?
Of moet ik nog wat extra's kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg dat de voeding een 6+2pins PCI-e stekker heeft, dan kan je alle kanten op!

Antwoorden (2)

Je moederbord kan hem aan, maar of je power supply het aan kan is de vraag. Hoeveel watt heeft deze?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja jouw pc kan het wel aan als je van de Ram 8gb of 16gb maakt en ff een goede voeding aanschaffen denk aan 600W of meer dan zit je altijd goed.
Ben ook van plan om een 7870 te kopen maar twijfel nog om toch mn budget iets ui te breiden en voor een 7950 0f een 660 ti te gaan.
Ik heb er zelf pas een voeding van Enermax 650W 80 bronze ingezet die muisstil is, aanbieding op Pixmania houd die site in de gaten ze hebben altijd leuke flits aanbiedingen.
Maar houd ook in de gaten hoeveel ruimte je hebt in je behuizing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Ja jouw pc kan het wel aan als je van de Ram 8gb of 16gb maakt" Wie verzint toch die onzin?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het niet handig om gelijk een hele nieuwe pc te maken?
Aangezien, mijn moederbord maar Max. 8GB ram ondersteund.
En Pentium processor's zijn al heel oud geloof ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja kun je ook doen, lekker een verse start maken anders blijf je aant knoeien.
Mag ik je adviseren om eens op marktplaats te kijken daar adverteren jongens die voor een prikkie een beste pc in elkaar sleutelen. Zelf kun je dat niet goedkoper doen.
Of je hebt een kvk inschrijving. Mr Tomaat=poep vervelend! Ga even naar de nationale klaagbank ofzo. laat deze site met rust.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is strontvervelend als iemand laat zien dat je onzin praat, echter maak ik zelf wel uit waar ik me mee bezig hou. Ik kan me niet voorstellen dat het inkoop voordeel wat iemand met een KVK-nr, voor elkaar kan krijgen opweegt tegen de prijs die zij rekenen voor het inelkaar zetten van een systeem. Zelfbouwen lijkt me altijd goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Feiten en bronnen wil ik zien jonge.
Kletsen en schreeuwen kun je als de beste maar je laat niks zien.
Je loopt te kakelen als een kip zonder kop man, nee iemand zoals jij zal altijd t volle pond betalen om dat je te stom bent om zaken te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij doet beweringen, dus JIJ zal met feiten moeten komen. Graag zou ik een bron zien die beweert dat een 7870 (mag ook een hogere kaart zijn als je wil) 8GB RAM nodig heeft. Daarnaast mag je een link geven van een MP-link van die "jongens" die een goedkopere desktop verkopen dan je met losse componenten in elkaar zou kunnen zetten. Denk je werkelijk dat iemand die via MP een paar desktops verkoopt zoveel korting kan bedingen dat hij nog met winst kan verkopen, als hij onder de verkoopprijs gaat zitten van de laagst in te kopen prijzen die een gewone consument voor die onderdelen betaalt? Ik zie het gewoon niet voor me, misschien kan jij het even voorrekenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/7000/7970ghz/Pages/radeon-7970GHz.aspx#2 Minimum 4GB of system memory Pas bij een CF-opstelling wordt 8GB aangeraden, dus zelfs dan is het geen vereiste. Heb nog speciaal een zwaardere kaart uitgekozen, dat mocht echter ook niet baten.