pc herkent externe harde schijf niet,hoe kan dit?

Ik heb een samsung externe harde schijf,met eigen voeding,als hij in mijn pc zit met usb,en ik start de pc,dan herkent de pc hem niet,als ik de externe eruit haal en opnieuw in doe herkent de pc hem wel,is dit correct,of vergeet ik iets om in te stellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als hij er al in zit als je je pc aanzet zal je pc willen booten vanaf die schijf (en die zal niet bootable zijn). kunt de bootvolgorde veranderen in de BIOS van je pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke is gedaan,klaar bedankt