Waar kan ik mijn computer onderdelen het goedkoopst bestellen?

Ik wil namelijk een pc bouwen. Waar kan dat over het algemeen het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
10.7K

Het beste antwoord

Ik ga nu een winkel roepen omdat die in veel gewoon het goedkoopst is. ook volgens tweakers en hardware-info.
En het assortiment is gigantisch

Azerty http://azerty.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat ligt aan de onderdelen, maar Tweakers.net kan het uitrekenen. Je maakt een account aan, stelt een wensenlijst op en dan kan je kijken welke site het goedkoopst is voor je hele bestelling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kleine aanvulling: De volledige URL is http://tweakers.net/pricewatch/ hier kun je per onderdeel zoeken en kun je ook het landenfilter aan of uit zetten. Het kan namelijk zijn dat een product in het buitenland nog goedkopere is.
Alternate weet je zeker dat je goedkoop goed zit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bouw veel computers en ben altijd heel goedkoop uit bij dragon computers in kerkrade
Zeer goede moederborden , processors en de rest, allemaal topmerken

Toegevoegd na 1 minuut:
ze hebben ook vaker heel leuke aanbiedingen de garantie, t is of ze die daar hebben uitgevonden, gewoonweg perfect
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn verschillende prijsvergelijkers. Voor computeronderdelen zijn de Hardware.info Prijsvergelijker en de Pricewatch van Tweakers de beste optie.

Persoonlijk vind ik die van Hardware.info wat overzichtelijker, zeker gekeken naar de mogelijkheden om een overzicht van winkels plus bestelkosten te tonen.
Tevens laat die de voorraden zien wat de pricewatch van Tweakers, niet doet.

Voor meer generale spullen als PC-speakers, kun je evt. ook kijken bij Kieskeurig.nl, waar wel eens shops met goede prijzen meegenomen worden die bij Hardware.info en Tweakers niet te vinden zijn. De specifieke selectie-mogelijkheden zijn daar echter minder goed dan bij Tweakers of Hardware.info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+Ik zal nooit mensen snappen die altijd maar een bepaalde winkel gaan roepen. Vergelijkingssites leveren soms meer dan 20% prijsverschil op.
Ik bestel mijn onderdelen altijd bij conrad.nl