als je een pc samenstelt bij alternate, en je hebt alle basis componentwn toegevoegd kan je dan al draadloos internetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, je moet natuurlijk wel een wireless netwerkkaart in je PC hebben om draadloos te kunnen internetten. De basiscomponenten zitten standaard in elke PC, niet elke PC heeft standaard WiFi.

Wat ik me echter afvraag is of je wel zelf een PC samen moet willen stellen als je zoiets al niet eens begrijpt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal mee eens, je kan beter een kant-en-klaar pc kopen. als je zo alles moet gaan samenstellen wordt het helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er op je moederbord al draadloos zit heb je geen losse kaart nodig. Dus het antwoord is niet ja en niet nee. Het ligt er aan wat je bij de basis selecteerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Cerla, Klopt, maar gezien de manier waarop de vraag is gesteld, en wetende dat alternate iets van 300 moederborden heeft staan waarvan slechts 7 over draadloos beschikken. De kans dat de vraagsteller een moederbord kies waar al draadloos in zit is dus vrij klein, en de vraag stelt eigenlijk dat er per definitie al draadloos in zit als je alle basiscomponenten erin hebt, en dat is niet zo. Op basis hiervan heb ik nee geantwoord. De reden dat ik gewoon met dit nee-antwoord heb geantwoord, en er niet dieper op in ga is het feit dat ik mij dus afvraag of de vraagsteller wel zelf een PC moet willen samenstellen.