Moederbord laptop verkopen; goed idee?

hallo allemaal,

ik heb een oude laptop, asus l3800c vanwege een kapot scherm + behuizing uit elkaar gehaald.

ik had de laptop van een bedrijf gekregen, maar er was al van alles aan mis. krassen op het scherm, schaniertjes kapot, scheuren in de behuizing..

laterna is het scherm kapot gegaan en heb ik dus de onderdelen uit de behuizing gehaald.

alles doet het nog perfect, hij start gewoon op, functioneerd normaal.

maar ik heb een nieuwe laptop,

nu is mijn vraag; is het een goed idee om dit 'ding' te verkopen? zou er iemand zijn die er nog wat aan heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het eigenlijk wel kan vergeten.
De specificaties van deze laptop zijn zo danig laag dat de onderdelen bijna niks meer waard zijn.

Als de behuizing nou nog goed was had je hem als goedkope internet machine kunnen verkopen (keukenlaptop) of textverwerker.

Maar de 30gb harde schijf, 256 mb ram en 32 mb grafische kaart gaan hem toch echt de das om doen...