Hoe zit dit precies met een hdd.?

Er was een Hdd Kapot er was geen mogelijkheid om de Hdd op te starten dus heb ik een live usbstick gemaakt van
Ubuntu en gekeken wat voor gegevens er nog vielen te redden maar nu blijkt dat een paar mapjes leeg zijn kan dit door de beschadiging van de Hdd of ondersteunt Ubuntu dit niet op een of andere manier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat die HDD niet de ondersteuning krijgt van Ubuntu, wat je wel eventueel kan proberen om een USB Sata/IDE converter te kopen kost maar 2 tientjes en daarmee sluit je de HDD aan met IDE/SATA en dan de USB plug-in sluit je aan een PC die goed functioneert ( Windows PC ) zo kan je alle bestanden terug lezen.