Hoe kan ik van mijn gewone windows account een "mobiele" account maken?

Op school kan je, met een wachtwoord en gebruikersnaam, inloggen op elke computer daar. Thuis heb ik een laptop en een vaste computer, met op elk toestel een andere account. Ik zou graag één account hebben waarop ik kan inloggen op beide toestellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Niet, op school werk je vanaf een server, ma.w. al jou gegeven/spulletjes staan op de server opgeslagen en niet op de computer waarmee je werkt of inlogt.
Thuis hebben jullie ( vermoedelijk ) geen server staan en staan al jou spulletjes netjes op de computer zelf.