welke externe blu-ray lezer, dvd brander is aanbevolen, met mijn laptop?

ik zoek een externe blu-ray lezer (blu-ray branden hoeft niet) met dvd brander met 16x en dvd lezen, met lightscribe, en usb aansluiting, liefst voeding via usb,
mijn laptop heeft de volgende specificaties:
cpu: intel pentium B940 , 2.0ghz
odd: dvd sup mti
memory: 4 gb
os: win7 premium
hdd: 320 gb

en weet iemand een site waarop de site mijn laptop gaat bekijken en mij meer info kan geven over de slots voor het werk geheugen, wat voor type stripsik daarvoor moet hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Welke laptop je hebt heeft hier niks mee te maken (zolang er maar een USB 2 aansluiting op zit).

Deze heeft het allemaal:

http://tweakers.net/pricewatch/259279/freecom-bluray-combo-(8x-firewire-400-dual-layer-zwart-retail)/specificaties/

Toegevoegd na 1 minuut:
Het type geheugen dat je nodig hebt is SODIMM DDR3.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://tweakers.net/categorie/545/geheugen-intern/producten/#filter:q1YqKMpMTvXNzFOyMtBRKi5ITXbLzClJLSpWsqpWMjQ2B1FliTlKVtFKRpYGlkqxtbW1AA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey mr tomaat,
dank voor de snelle reactie,
kan ik op dezelfde site ook een vinden met een brander, (als het prijs verschil niet al te veel is, maar ben bang van wel..)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn er ook, maar als je dan met lightscribe wil ga je naar de +100 eu zonder ls blijf je rond de 50 eu. http://tweakers.net/categorie/634/optische-drives/producten/#filter:bYw7DsIwEETvMnWEjH_CPkA6KkpEYTkujBwS2RFCinx31qRICprd2Xkzu2LKQ8h9DGmAxZzjs6DbzNuUF_Jc8eQQ8eEaX7CsQ5mD72NaQi6wK5RWbb1dgr1DMU55aQxNoc0Fj0pCmBYZ2wNIIqP7kDprNCjZDvmJ7bgdFJDsf5tvbX2Ah7b4tWv9Ag Kijk aan de linkerkant daar kan je alles instellen.