Laptops zonder dvd speler, hoe installeren van games?

Ik wil een laptop kopen maar daar zit geen cd of dvd speler in, alles moet via usb. Maar ik wil wel me spel kunnen spelen die ik met een dvd moet installeren. Weet iemand of dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4.2K
capthavoc
13 jaar geleden
Ik vraag me af of een laptop zonder dvd sowieso al niet te zwak is om games te spelen kan je videokaart het dan wel aan ?
kijk god naar de games spec en de spec van de laptop
bovendien sommige games hebben de dvd nodig om te kunnen spelen
met veel gevogel kan je dat wel oplossen maar
het lijkt me verstandig een andere laptop te kiezen.

Antwoorden (4)

Externe DVD aansluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door deamontools te downloaden mvg mike veenendaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een usb dvd speler brander is een optie

http://www.mycom.nl/Product/Optical-Externe-DVD-Brander/Samsung-DVR-8X-DL-USB20/1109764

de andere optie

de dvd als iso bestand op je harde schijf zetten, maar daar heb je dan wel weer eerst een dvd speler voor nodig. of iemand die het spel voor je als iso op een usbstick voor je kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt daar speciale externe DVD spelers voor. Tegenwoordig kan je ook veel spellen kopen en dan legaal downloaden.