Wat is een goede AMD processor voor gamen en overclocken?

Ik weet dat een i5 2500k beter is, maar ik wil een game-pc en dan kan ik hem niet meer veroorloven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Neem een Phenom II x4 965 Black Edition. Prima processor. Als het alleen maar gaat om gamen is deze snel zat. Bij gaming is de videokaart veel belangrijker. Deze heb je rond de 85 euro.

Zoals je in de volgende test kunt zien maakt het bij moderne games heel weinig uit welke processor je gebruikt. Het gaat er alleen maar om dat de processor snel GENOEG is. De videokaart is de beperkende factor, steek hier dus je uitgespaarde geld in.

http://www.techspot.com/review/458-battlefield-3-performance/page7.html

Bij alle andere toepassingen is idd de core I5 een stuk sneller, maar voor jou is dat dus niet zo relevant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

AMD FX-8350, 4.20GHz, 8MB, AM3+

een goede processor en niet duur!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor overclocken is een Black Edition het makkelijkst.