ik heb een intel core 2 duo processor. betekent dit dat ik twee processors heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, dit betekent dat je 1 processor hebt waarin 2 kernen schuilen.

2 processoren zal je in producten voor de consumentenmarkt weinig of niet tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,dualcore en quadcore betekent niet dat u meerdere cpu's hebt in uw pc,betekent alleen dat een cpu meerdere kernen heeft die het gebruik van video en rekensnelheid optimaliseren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
blijkt te kloppen,enige goede antwoord. dank

Andere antwoorden (1)

ja het staat al in de naam van de processor "duo".