Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nieuwe grafische kaart nodig, welke?

Ik heb nu de nvidia geforce 9200, een hele slechte videokaart. Ik ben dus opzoek naar een nieuwe (ik heb een pc van acer, als dat uitmaakt), graag een die rond de 90 euro kost. Ik wil vooral Call of Duty spelen en het hoeft niet al te mooi te zijn, en ook een die Gta 4 (of 5, als die uitkomt) op medium te spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik raad een Sapphire HD 7750 aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als een geforce 9200 er van origine in hoort is de computer behoorlijk op leeftijd en is een moderne videokaart niet aan te raden. Ten eerste heb je kans dat de videokaart die in je pc hoort een oude AGP aansluiting heeft, ten tweede hebben fabrieks computers een voeding die heel krap is geconfigureerd, als je dan een zwaardere videokaart erin zet bestaat de kans dat je voeding het niet trekt en dat maakt je systeem onstabiel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat vierenzeventig zij is inderdaad waar!

maar als je geen AGP aansluiting hebt maar gewoon pci, dan raad ik de Nvidia Geforce GT640 aan .

hij kost 103 euro bij informatique en kan games zoals call of duty goed aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding