Kan ik deze adapter aan mijn laptop aansluiten?

Mijn laptop adapter is kapot gegaan, ben nu op zoek naar een andere en heb er 1 gevonden op het internet, het is een orginele HP adapter: http://www.replacedirect.nl/product/p0000866/hp-laptop-smart-ac-adapter-90w.html?subid=100999&prrel=4072452

Nou zijn er een paar verschillen:

Mijn oude adapter is: 19V - 4.74A - 90W MAX

De nieuwe adapter is: 18,5 V - 4.9A - 90W

Kan ik deze gewoon aansluiten zonder problemen?

Laptop model is: HP G62 Notebook

8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, dit kan gewoon. Het voltage mag 5 procent hoger of lager zijn, en ampere mag hoger zijn, maar niet lager.