Mijn computer liep vast en start nu niet goed op eerst piept hij drie keer en "start hij op" maar ik heb geen beeld. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ik wilde mijn headset in mijn computer krijgen maar dat duurde even want het lukte niet ondertussen tikte ik een paar keer de internetdraad eruit. Toen m'n headset erin zat en ik weer naar mijn beeld keek was hij vastgelopen.toen ik hem opnieuw opstartte piepte de computer 3 keer achter elkaar en daarna nog wat vaker.het lijkt of hij als normaal opstart maar ik heb geen beeld en bij piept raar.o,en het ligt niet aan de bedrading die heb ik na gekeken. Weet iemand waar het aan ligt en wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Het lijkt er op dat je video kaart is overleden. Ik weet niet waar je die head set hebt ingestoken Maar ik neem aan op de geluidskaart. Maar die piepjes geven aan dat er geen video signaal is.
De enige oplossing is een nieuwe videokaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De piepjes komen van je moederboard vandaan. En geeft dat er iets (ernstig) mis is. In de link die ik toe gevoegd heb staan een hele reeks met mogelijk foutcodes.

Afhankelijk van het merk van je moederboard kan het toetsen bord zijn of videokaart of iets anders.

Ik zou de PC open maken en video kaart verwisselen. Maar eerst het toetsenbord er weer in doen. (Voor het geval dat dat het probleem is.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een dusdanig warrig verhaal dat daar geen enkele conclusie uit te trekken is.

Gevraagd wordt: welke computer (model/merk/serie)
welke foutmelding (zonder warrige koptelefoon in/uit-toestanden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien je nogal een draadjes mens bent lijkt het me ook nuttig gewoon alles eens rustig te controleren en daarna pas weer de computer aan te zetten.

Bekijk de eerder genoemde site.
En zoek m.b.v. je zojuist gevonden gegevens de oorzaak.